sobota, 19 stycznia 2013

Rozdział 21

Wieczór zapowiadał sie całkiem przyjemnie. Kiedy przyszliśmy na miejsce Loui nie tracąc ani chwili porwał nie do tańca zupełnie nie zwracając uwagi na Nialla. Reszta poszła zająć stolik. Tomlinson tak mnie obracał że po chwili wyłożyłam się na parkiecie. (miałam buty na obcasie nie ma się co dziwić) Louis nie mógł wytrzymać ze śmiechu i podciągnął mnie do góry.
A jednak uwielbiam z nim tańczyć.
-Wiesz siostro.. Widzę zazdrość w oczach Nialla.
-To przez Josha. Ale mam nadzieję że tu dzisiaj nie przyjdzie.
Tak miałam taką nadzieję. Prasa ani media jeszcze nie widziały o mnie i o Niallu. Postanowiliśmy narazie się nie odzywać. Lou jednym obrotem oddał mnie już stojącemu obok mojemu chłopakowi. Tańczyliśmy swobodnie wśród ludzi.
 Alice
Przypatrywałam się Hazzie. Jego gesty w moją stronę były coraz częstsze. Przejechał niechcący ręką po mojej, leżącej na stole. Przewróciłam na niego niechcący szklankę z drinkiem.

-Przepraszam cię, nie wiem jak to się stało! - próbowałam go powycierać lecz koszulka Harolda była zbyt mokra.
-Nic nie szkodzi, to ja pójdę się przebrać. - odrzekł Styles i wrócił do hotelu.
-Nie przejmuj się Al to tylko koszulka. Chodź zatańczymy.
-Przecież ty nie tańczysz.- powiedziałam z ironią.
-Zrobię wyjątek. Fajnie grają.
-Ile wypiłeś?
-Ja? A skąd.
Nic już nie powiedziałam tylko wstałam, chwycił moją rękę i zaczęliśmy tańczyć.
Czułam jakby i Harry i Zayn chcieli złapać u mnie plusy. Robili dużo miłych rzeczy.
Nie widziałabym którego wybrać.
 Milly
Zauważyłam Josha odwróciłam się tyłem do niego żeby tylko mnie nie zauważył.
-Alice! Hej. -podbiegł do niej gdy tańczyła z Zaynem. I ta boska mina Malika wielkie: Wtf?
-Hej Josh. - uścisnęli się a Zayn dołączył do nas. Chowałam się za ramieniem Louisa.
-Młoda? Co ty robisz?
-Siedź cicho Lou. Proszę cię. Josh przyszedł. - powiedziałam pokazując mu go.
-Milly jest z tobą? - spytał ją mój były chłopak. Alice spojrzała na nas i wszyscy kiwali przecząco głową lecz Josh to zauważył i podszedł do stolika.
-Milly? Możemy pogadać?
-Niall? - spojrzałam na niego oczekując odpowiedzi czy ma coś przeciwko.
-Idź. Wyjaśnij mu.
-Co masz mi wyjaśniać? - spytał gdy znaleźliśmy się już na plaży. Przysuwał się coraz bliżej siedząc na ławce. 
-Josh nie. My nie będziemy razem. 
-Ale Milly możemy to wszystko odbudować. Znowu będę twój.
-Nie będziesz. Powiedziałeś mi że nie związałeś się z nikim więc co za dziunię ściskałeś dziś na plaży? To nie jest rozwiązanie że będziemy razem. Przyjechałam tutaj na miesiąc nie na zawsze. I co? Przez miesiąc będę twoją zabawką a potem wyjadę i zapomnisz o mnie jak dotychczas co? Nie wysłałeś ani jednej wiadomości, ani jednego maila, nie zadzwoniłeś! A teraz gdy o tobie prawie zapomniałam przychodzisz i mówisz żebym do ciebie wróciła. Mam chłopaka,Josh. I kocham go.
-Ee tam, wydaje ci się.
-Dużo dla mnie znaczysz ale to niczego nie zmieni. Najwyższy czas zapomnieć. Definitywnie. - powiedziałam z małym bólem w sercu.
-Zmieniłaś się Mandy.
-Ja się zmieniłam? Ja? Że powiedziałam ci wszystko co chciałam? Ty się zmieniłeś. - wstałam. Przyszedł Niall. Odeszłam zostawiając go gapiącego się pusto w morze.
Reszta wróciła do domu, też miałam taki zamiar. Nie za dobrze się czułam.
Niby byłam szczęśliwa że mu to powiedziałam lecz jakoś dziwnie się czułam sama zastanawiałam się dlaczego. Jego imię było mocno wytarte w moim sercu, tyle lat byliśmy razem, pewnie gdyby nie wyjechał dalej tworzylibyśmy idealną parę, lecz czas leci poznałam One Direction o było moim marzeniem, jeżdżę z nimi już prawie pół roku, mam kochanego chłopaka. W domu patrząc na walizkę przypomniałam sobie o kluczu który mama włożyła mi do torby. Kluczu do domu który dostałyśmy w spadku po babci. Więc pomyślałam że najwyższa pora powiedzieć chłopcom i Alice. Wyprowadzić się z hotelu i przenieść do spokojnego domu. Do kluczy była doczepiona karteczka z adresem. Nigdy wcześniej tam nie byłam. Wsiedliśmy do dwóch taksówek, stwierdziłam że oni będą wiedzieć gdzie to jest. Na miejscu stanęliśmy pod jednym z domów.
-Adres niby się zgadza. - powiedział Lou.
-To nie może być ten dom. - odparłam niepewnie.

-Daj klucz. - wziął mi go Harry i poleciał sprawdzić czy pasuje.
-A jak kto tam mieszka? Pomyśli że się włamujesz. - rzekłam a ten tyko wzruszył ramionami.
-Pasuje! - krzyknął i szczęśliwy otworzył drzwi. - Woow. -stanął w drzwiach.
Wszyscy ze nim weszli. Aż nas zatkało. Mnie napewno na widok wielkości domu babci.

Na drugi dzień postanowiliśmy iść na małe zakupy i zmienić wygląd wewnętrzny domu.
Biegaliśmy nie mogąc się na nic zdecydować jednak gdy zauważyłam tą sofę stwierdziłam że musimy ją mieć.
Gdy ustawiliśmy wszystkie kupione meble pokiwałam twierdząco głową że jest idealnie.
Fragment mojego pokoju:
Alice:
I poddasze w którym urządziliśmy kącik na oglądanie filmów:
Oprócz tego każdy z chłopców miał swój pokój. Niall na dodatek dokupił gitary bo gdy je zobaczył nie mógł odejść spokojnie. Wisiały sobie

I Nialler nie chciał odpuścić. Wiec mu je kupiliśmy, Wszystkie!
Cieszył się jak dziecko.
Gdy siedziałam w moim nowym już pokoju usłyszałam bardzo znaną mi piosenkę

Wyszłam z pokoju i zaczęli śpiewać:
Liam:
People say we shouldn’t be together
We’re too young to know about forever
But I say they don’t know
What they’re talk - talk - talking about
Harry:
Cause this love is only getting stronger
So I don’t want to wait any longer
I just want to tell the world that you’re mine girl
Zayn:
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
All:
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about us
Niall:
One touch and I was a believer
Every kiss gets a little sweeter
Harry:
It’s getting better
Keeps getting better all the time girl
Zayn:
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
All:
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about us

Louis:
They don’t know how special you are
They don’t know what you’ve done to my heart
They can say anything they want
Cause they don’t know us

Niall:
They don’t know what we do best
It’s between me and you
Our little secret

Zayn:
But I wanna tell them
I wanna tell the world
That you’re mine girl

All:
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night's
They don’t know I’ve waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about

Zayn:
us
They don’t know about us


Skończyli, oczywiście się rozpłakałam jak za każdym razem słysząc tą piosenkę.
Podeszli do mnie po kolei i przytulili. Widziałam że Alice też uroniła łzę.
I na koniec został Niall.
-Kochanie, to wszystko dlatego że.. zdecydowałem powiedzieć światu że jesteś moją dziewczyną. Chce żeby wszyscy wiedzieli. Jeśli tylko ty chcesz.
Rozpłakałam się jeszcze bardziej mówiąc że oczywiście.
Zadzwonił mi telefon.
-Halo?
-Milly? Tu mama Josha. Pamiętasz mnie?
-Jasne.
-Josh jest w szpitalu, znaleźliśmy go wczoraj, lekarze mówią że to była próba samobójcza...

3 komentarze:

  1. o matko!! jaki koniec!! tego się nie spodziewałam czytając początek.widzę,że zaczynają się problemy,ale chyba nie uśmiercisz tego bidaka,hm? no no,ładnie zaczęłaś tą bitwekę Zayna i Hazzy,haha założę się,że ja tak Alice rozlałabym ta szklankę xD cieszę się z długości,ale nie pogardziłabym dłuższym ^^ super!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jaka końcówka! O.o Jak mogłaś skończyć w takim momencie? :P dawaj szybko następny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super . ♥ Wpadnij na Swiat-Oczami-Directionerki.blogspot.com , zbieram 5 komentarzy .


    ~ Pozdrawiam Zuzakii . ♥

    OdpowiedzUsuń